reede, juuli 14, 2006

01 Kuidas ma Haapsallu American Beauty Car Show'le läksin

Haapsalu. Anyway. Tööpäev ju tegelt oli. Ahjaa, ja kas ma mitte eelmine päev Majaka otsas veini ei joonud kellegagi? :P sweeeet. Aga ma imestan ikka, et miks öösel ITT ei tule? Võiks ju tulla. Tuleb hoopis hommikuti. Aga sellevõrra ongi öö rahulikum ja hoopis rahuliku une aeg. Igatahes tööle ma ei kiirustanud. Võtsin asja rahulikult. Mul oli puuviljasalatit ja pannkooke. Tööpäev oli kah selline iisi. Mis sest et ametlikult viimane tööpäev. Teadsin kohe et esmaspäeval on taas tarvis tööle tulla või vähemalt töö asju ajada. Olgu peale. Ühe ajal tõmbasin ma töölt juba koju et saaks kõik asjad kenasti aetud ja pakitud. Pärast muidugi oli ikkagi nii et aega oli suisa niipalju üle, et jõudsin veidi Audit leotada-pesta. Seks ajaks sai ka Puku omadega ühele poole ja Suelt läbi krabasime Margunnari Camaroga kampa ja sõit Haapsalu suunas võis alata. Jõudsime kenasti õigeks ajaks kohale. Saime käbe ka telgi püsti ja siis tulid ka Marek ja Birx Tartust. Enne kui sisse läksime, tegime kiire popsu Margunnari ja Pukuga. Hüppasime sisse ja kargasime kenasti. Seal oli paista ka Kait ja “Tiina”. Üks hetk aga krabas Puku mu varrukast ja juhatas Margunnari juurde. Tuli välja et Margunnaril oli veidi tasakaaluhäired ja see tegi ta olemise veidi nõrgaks. Läksime välja, kus asi selgines ja olukord paranes. Margunnar läks süüa vaatama, mina sisse tagasi. Pärast chillisimegi meie telkide ees. Kõik oli lahe, jõime ja vist ka sõime või igatahes tegime vesipiipu kah, ja sedasi öösel kella 2-3ni. Oli väga lahe. Kuniks Kait&Co minema läksid ja meie pugesime kah telki.

Kommentaare ei ole: