esmaspäev, juuli 24, 2006

11 Kuidas ma Pärnu mineku plaane pidasin

Nunii, istun siin Õlle 17 pubi laua taga, kus pole ligipääsu interneti avarustesse. Seega ei jää muud üle kui kribada mu igapäevast blogi. Netti ma seda siit riputada ju ei saa. Olgu olgu. Päev algas taas sinise taeva ja päikesega. Ja oh kuidas see ei õhuta mind Pärnu peale mõtlema. Kurat, kui homme kah selline ilm oleks, siis põrutaks esimesel võimalusel Pärnu randa. Täna niigi on osa päeva raisust ainuüksi selle pärast, et pole samas ka aega päevitada. Praegu just käis kõva plärts vastu päikesevarju - kajakas situs vist. Keegi siis kommenteeris, et hää et lehmad ei lenda! :) Ok, hommikul pesti metslane taas inimeseks. Ehk siis Jesse taas siledaks. Seejärel toimus kampaania “paneme veepumba tööle” Selleks tuli tuua mootorpump, ühendada voolikud, parandada seda aparaati, ja siis kuni sõrme vahelt nahk maas, ka käima tõmmata. Ja vesi paaki lasta samuti :). Nunii ja praeguse kampaania nimi on “jesse tuleb linna internetti”. Ainuke asi, mida siin ei ole on internet. Seega tuleb jook lõp…. Jeee, internet tuli :) Tuleb hoopis uus jook vist tellida :) Mul on karvane tunne et omanik tuli tööle ja pistis juhtme taha. Nüüd tuleks blogitama hakata.

Oi kuidas ma siis netitasin, oi oi, kaks tundi jutti vist. Igatahes jõudis ema mulle kaks korda helistada ja küsida et kaua võib. Nimelt pidime temaga käima jälle pesumasinasi ja külmikuid vaatamas. Kõige naljakam on see et talle meeldivad teistsugused. Ehk siis mitte klassikaline valge, pigem hõbedane.

Aga lõpuks sain temaga ikkagi kokku ja vaatasime ära ja noogutasime ja siis hakkas ta mulle juba LCD telereid vaatama ja lubas et see on tema järgmise aasta ost :) Õu mai gaad :) Vurasime maale tagasi. Jätkasin peno ja vahuga möllamist. Ja seda kuni pimedani, ehk siis kusagil üheteiskümneni. Lihtsalt väljas läks nii pimedaks. Üks rida jäi veel panna. Oh ja Keldule pakkusin nädalavahetuse pidustustest osavõtmise plaane. Eks näis. Pikale sai öeldud, et ei tule üksi. Niih. Saku kaktuse GIN on kah finito ja nüüd peaks hambad läikima lööma ja tuutsi minema, kui und tuleb. Eile miskipärast ei tahtnud see uni kohe tullagi - väänlemist oli küllaga. Homme siiski vara üles ja kui ilm hea siis põruta või Kakule. Kui tee muidugi ok, on, sest paar päeva varem Kütiorus käies põrutas see tepjas tee mul suunatule välja. Ok, kena ööd, kahju et rattaga sõitma ei jõudnud. Aga see-eest tegin palju ehitustööd. Olgu. Ahjaa, mul on üllatusvillid huule peal, Palju õnne ja tundub et asi areneb edasigi. Või nuh, loodan et ta võtab hoo maha. Suudelda ei saa niikuinii kedagi :P

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

vaga huvitav, aitah