pühapäev, juuli 16, 2006

03 Kuidas me rabamatkal käisime

Ojee, üks sume ärkamine Haapsalu lossipargi taga asuvas pargis. Loomulikult ärkasime ikka telgis, ent siiski. Ilm oli mõnusalt soe ja inimesed juba aina sagisid. Ka meie hakkasime siis vaikselt oma asjakesi ja kodinaid kokku sättima. Kuna ma ei teadnud, millal paraad on, siis keegi meist arvas et on keskpäeval. Sättisimegi oma elu selle järgi, et kell 12 saab usakate paraadi vaadata. Panime telgid kokku, grillisime liha ja lösutasime niisama. Seks ajaks kui kell 12 sai, oli parki jäänud veel mõni üksik usahing. Kui me keskpäevaks tänavale jõudsime, võttis meid vastu juba argipäevane liiklus - ei ühtegi usakat. Kurat - jälle ikaldus. Nu tegelikult olime arvatavasti paraadi lihtsalt maha maganud ja näed, meie ei saanud kah mitte midagi aru, ei mingeid hullumeelseid mürinaid ega miskit. Aga mis teha. Panime ikkagi kodinad kokku, läbi suure ootamise ja vaeva saime kusagilt mingid kokteilid .. või kas saime üldse? Ei mäletagi. Hakkasime vaikselt kodude poole sõitma. Idee oli mul siis kasvõi koos mõni loodusmatk ära teha. Ning kaardilt vaatas vastu Risti lähedal mõned loodusalad ja raba. Kuna raba teema on mul viimasel ajal väga meeltmööda, siis soovitasin ja nõudsin just seda rabamatka. Algul oldi vastu, aga pärast oli kõigil hea meel, et selline mõnus sinise taevaga ja suure tabaalaga matk sai ette võetud. Lisaks saime kohalikus rabatiigis ka ujuda. Raba ring oli kusagil 5-6 kilomeetrit. Peale raba ringi aga läksime tõesti igaüks oma teed - Meie Pukuga Tallinna ja Marek Birxiga Tartusse. Koju jõudes keerasin kõigepealt magama ja õhtul .. õhtul ajasin kamba kokku, ja ostsin ühekordse grilli, mõned õlled ja grillisime Haapsalust järele jäänud liha ära. Ja seda sealsamas Kadriorus, keset hoovi. Oli tore. Kohal käisid: Jesse, Burket, Rain&Mari-Liis ja Tipa ja see tema kutt. Ööpimeduses läks igaüks oma rada. Oli tore nädalavahetus. Aamen!