teisipäev, juuli 25, 2006

12 Kuidas peno ja vaht üheks said

Hollaraa. Ei säranudki kohe päike taevas. Alles lõuna paiku hakkas lubama, kuni viimaks õhtuks oli taevaplats pilvedest puhtaks pühitud. Ma ei tea mis toimub, aga iga õhtu hakkab mul ühest kohast hammaste juures valutama. Kas hammas ise või ainult ige? Käisin ju veebruaris arsti juures ja see ütles et kõik on Norras. S.t. korras. Aga see Võru hambaarst kolis tõesti Norra või Rootsi. Üsna kiiresti pani siin oma pillid kokku, ehkki oli vist Võru tegijam hambaarstide tiim: Age Tarum ja tema mees. Aga ärakolimise põhjus ei olnudki mitte rahas, vaid selles et mehel oli siin nii igav, et tekkisid viinaprobleemid. Aga minul vist igav siin veel ei hakka. Ilm om hää lämmi ja tegemist jagus. Isegi nii palju, et ei jõua õhtuti isegi rattaga sõitma. Sellest on küll vähe kahju. Seega suurema osa päevast tegelesin ma taas peno ja vahuga. Ning õhtuks ta valmis saigi. Järgmise etapina tahaks seestpoolt tuba tegema hakata. Aga kõigepealt peab siis ema oma kraami välja vedama. Tipa tuli kah lõuna ajal Tallinnast ja esimene asi, mis ta tegi oli oma aida korrastamine. Kuramus - ma pole saanud oma tuppa sissegi veel astunud, kuigi olen juba kolm ööd siin olnud. Sest päevasel ajal on igasugu muid tegemisi. Ja näe - Tipa võtab kõige esimese asjana oma toa korrastamise ette :)

Hmm, kui ma hommiku poole Umbsaarest, selles va Aivarsi uuest majast, penot tõin, siis käisin oma uunikumi BMW’d (BMW 321) kah paitamas. Tegin paar fotoklõpsu kah. Masin tuleks ikka töökorda sättida, olgu peale, et seal vene tehnikat peal. Ise paneks midagi tänapäevasemat kasvõi peale, kui töökorda saaks. Aga pole nii suurt mahti ju. Mul see teine uunikum BMW (BMW 340) ju kah laialivõetuna alles Kuusiku juures. Kogu see värk tuletab mulle meelde, et tuleb hakata taas päeva plaane tegema ja to-do liste koostama. Esialgu näeks see välja sellisena:

*Audi remont kokku leppida (esmaspäevaks): Nii Tondi, kui ka Diisliremont, +kütusefilter, +eelsüüteküünlad,

*Mannult uurida kas ta järgmine nädal Tallinnas on. Vastasel juhul tuleb mul leida mõni usaldusväärne kassihoidja. Mul pole isegi aimu, kes see olla võiks, kuna enamus on puhkustel

*Andrus Pikk’a sünnipäevakink - mida teha, kellega teha, mõni idee juba on. Marek, Aron, Puku.

*Keldu plaanid nädalavahetuseks?

*Margunnari plaanid nädalavahetuseks?

*Rattahoidja meisterdada: kas kohalikust rattapoest saaks vajaliku materjali? Puku!

*Oma toa remont seestpoolt

*Vanaema korter ja ülal olev korter: Remont, staatus

Enam-vähem sai! Õhtul pesin veel oma auto kah ära. Oi kuidas tahaks talle juba uusi velgi alla panna, aga näe, tuleb oodata. Kõigepealt talvekummid alla sügisel ja siis talve jooksul uued kummid muretseda, ja alles kevadel saab uued kummid+veljed alla :)

Ning Margunnar on omadega ikka veel metsas õppustel. Arvasin et ta oli juba nädalavahetusel ära, aga nüüd tuleb välja, et saab alles reedel vabaks. Siis kui mul on sünnale minek. Eks näis. Tuli välja et laupäeval on veel mingi suguvõsa kokkutulek kah Tõrvas või kusagil sealkandis või sellise algusega kohas. Ju mu huuled näikse juba väääga tasakesi paranevat. Oi , ei jõua ära oodata, millal taas musitama saab hakata. Ja kui see aeg käes, siis teine samapalju aega lääb väljamõtlemisele, et keda musitada siis :P Okas. Nüüd aga proovin kikud pessu viia. Ja siis täidan mõne teise päeva kaugest minevikust ära.

PS! juba on mõned klõpsid tehtud fotokaga: a'la see bmw ja ema külmakapp, kuhu tema arvates mahuks veel toitu sisse :) Aga kuna ülekandejuhe on hetkel kadunud, siis pildid ise tulevad vist alles kunagi siis, kui olen infotehnoloogiale sammu lähemal.

PS2! kirjavigu mitte arvestada, need tahavad vahel vägisi tulla ;)

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

miks mitte:)

Anonüümne ütles ...

Tarumid läksid Ruotsi, mitte korras Norrasse. Otsisingi infot nende kohta (oli ka minu h.tohter), aga Sinu blogist on selles mõttes vähe tolku. Kuid niisama oli huvitav mõningaid kohti lugeda ja kirja- ning mõtlemisvõimega BMWkas juba iseenesest on eksoot :-)

Unknown ütles ...

Lugesin juhuslikult läbi Googli otsingu BMW 321 kohta. Endal ka samasugune taastamine pooleli, kus seis üsna nutune. Ehk saaks Teie oma (pilte) kaeda või kogemusi vahetada. Ootan kontakti: aavo.joa@gmail.com