neljapäev, aprill 29, 2004

Bella va-io!

Hei hei,
Ega ma ei oska öelda, aga kell 12 sain õue ja linna peale ma läksingi. Jalutasin ringi palju-palju. Sest vanalinn oli ikka suur. Ja ilm oli nii vahvalt tore et leidsin ühe poekese, kust ostsin odavat õllekest ( meie rahas umbes 4 krooni) (Tagant järgi meenutades oli see ka üks parimaid õllesi ja isegi kusagil Eestis olevat seda müüa, kuigi ma ei tea, kas leian seda, aga nimeks on tal: BRANIK, nii et mina kutsusin seda PRÄÄNIKUKS :)) ja Snickersi ja siis sattusin mingisse parki, kus sääred-varbad paljaks tõmbasin ning õllel hea maitsta lasin. Kuni viimaks avastasin, et kell saab juba 5 ja trammi (nr 14) peale hüppasin ning toanaabritüdrukuid kohtasin. Sedasi suure lärmiga tulime koju, kus Alessio pikutas, ja oli ka homseks piletid ära ostnud.

Sellest päevast on veel mäletada vaid seda, et oli Alessio ja Gabriella vahel suur vaidlus, mispeale ühine õhtusöök tühistati ja meie läksime kolmekesi (Jesse, Alessio ja John) sakslaste grillipeole, mis koosnes dum-dum sakslastest + veel ilged pidurid (ok, paar tükki ei olnud, aga mis teha, kui ülejäänud olid). Koju minnes oleks me Johniga (see ongi see koht mida ma paar päeva tagasi Johnist mainisin) ääre pealt kohalikele tsehhidele molli keeranud, aga Alessio rahustas meid maha;)

Nuuh, siis jaurasime kodus veel esimese korrusega ja siis teise korrusega ja kolmandagagi, kuid mis sellest ikka, kui viina pole:)

Kommentaare ei ole: