teisipäev, november 27, 2007

Miks ma käin nii meeste- kui ka naiste- dushiruumis ennast pesemas

Jah,

Alustasin raamatu-õpiku "Maailm, Tõde, Vabadus" taaslugemisega.

Filosoofia
(kreeka sõnast φιλοσοφία, mille ligikaudne tähendus on 'tarkusearmastus') defineerimine on ise filosoofiline küsimus. Filosoofia uurib sääraseid fundamentaalseid küsimusi (filosoofilisi küsimusi, nagu tõe, hüve ja ilu loomus, teadmise saavutamise võimalikkus või välismaailma olemasolu). Ta püüab neile küsimustele põhiliselt mõistusele toetudes vastata või ka kritiseerib seda ettevõtmist. Filosoofiale on tüüpiline ratsionaalsete argumentide esitamine ja nende kritiseerimine ning refleksioon oma meetodi üle.

Nüüd aga poindi juurde, miks ei ole vahet, millises dushiruumis oled. Sest lihtsalt ei ole. Igal sammul sind ju vahitakse. Naised vaatavad teineteist ja mehed samuti. Ja ärge tulge mulle siin ütlema, et keegi ei tee seda. Ja mis saab inimesel olla selle vastu, et teda vaadatakse? Mis saab olla naistel minu vastu, kui ma neid vaatan, või hoopis vastupidi - nemad vaatavad mind? Kas ma olen siis kurjategija? Või milles on ikkagi point, et ma ei tohiks seal olla? Kas ainult selle pärast, et ma olen mees? Et mu keha on pisut teistsugune? Või siis selle pärast, et tegu on mehe-naise vahelise teguriga, mis teadupärast teineteist tümbavad sekusaalselt!?

Ok, aga mida me siis teeme transseksuaalidega ja PALUN pekske siis homod mu duhsiruumist välja ja heitage neile eraldi dushiruum .... ja transvestiitidele kaa!

Aga senikaua, kui me ühise märja põranda peal oleme, ei ole mul kah vahet, millises duhsiruumis olla :) Peaasi et puhtaks pestud saab :)

Aamen,

PS! San Francisco elanikukaardilt kaotati soomärgistus

Kommentaare ei ole: