esmaspäev, mai 03, 2004

Sei Stupenda!

Täna ärkasin vara, 06:06 on vara minu jaoks, Võtsin suuna Hajie poole, kus Evrika ja teised elavad. Sain nendega bussi peale (08:00) ja koos läks sõit lahti.

Esiteks Karlsteini lossi (öelge kui ma kirjavigu teen) ümbruskonda, siis Golden Horse mägede koopaid vaatama, ja siis 2 tunnine ots Karlovari’sse (jälle võib kirjavigu esineda).

Linn ise on kui linn muinasjutus, samas liigagi turistiküllane. So, me liikusime seal ringi ja käisime välibasseinis ujumas. Kuni viimaks õlled taaskord võtsime ja bussi läksime (no eks 5 tundi olime linna peal kah ju).

10ks olin Evrikaga minu pool. Alessio oli kodus ja üks see normaalne saksa tüdruk oli kah meil külas. 12ks jõudsime kolmekesi (saksa tüdruk läks mingile kontserdile) linna, kus kohtusime teiste eestlastega ja mõnusa mahlakoksiga;)
Siis üritasime mõnda kohta leida, kuni viimaks maandusime ikka Marquis de Sade juures. It was nice! Ja pealegi, oli ju alles esmaspäev:) Pärast külastasime veel paari kohta – ohh, sellese undeground hi-tech-ultra üritusele tahaks ma veel kunagi minna, see oli lahe – aga enamus olid üldiselt bullshit (esmaspäevased). Tagatipuks käisime veel ühes vingemas kohas, kus igal korrusel on erinev muusikastiil (eks ikka seal silla vanalinnapoolses otsas, Eesti saatkonna ligidal, veidi allapoole jalutada), turva oli kah eriti karm ja vinge, aint et kui sisse läksime, siis 5st korrusest 2 olid lahti ja nuh, rahvast oli suht vähe – aga eks me tegime oma showd kah veidi, et rõõmu juurde tekitada:) :) :) Seejärel oli kell juba 4-5 ja otus tuli lahkuda. Jalutasime seal silla peal, varahommikuses Prahas, mis oli omamoodi armas ja omapärane ja ega jah – päeval Sa seda, kallis lugeja, küll ei näe – nuvot. Ahsoos, Alessiole hakkas Inna meeldima ja ta kutsus meile väiksele kokteilile, aga muu rahvas oli vastu:) ma kah veiz;) Lõpetuseks saatsime nad metroose ja ise jõudsime kah voodisse, kusjuures kodu sõites alessio iga aja tagan ikka raputas mind, et vaadaku, et ma peatust maha ei maga – no minust polnud küll mingit vaatajat!

HÄÄD ÖÖD, kui seda üldse soovida saab, sest nu see minu magamine oli pigem lühike pikutamine! Miks? Eks lugege järgmist päeva!

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Puku said:

Ma loodan, et Sa jätkad nende sissekannete tegemist edaspidigi ega piirdu üksnes viimase reisi memuaaridega. Igatahes tore igahommikune lugemine :)

JESSE ütles ...

Heh, ok, kui sa oled seda meelt, et sa loed neid, siis ma hakkan üht teist lisama, mitte et imetlen iseenda tehtut, sest vastasel juhul vüiks ma lauasahtlisse kah kirjutada. Aga ühte ma ütlen, kirjutan kohtadest, mille asukohta ei pruugi te aimata või teadagi. Mäletad, kui ma kunagi aastadi tagasi haiglas olin? Eih vist, aga kes teab, see teab ja teab kui tore mul seal oli. Kas nädalavahetuseks kuhugi absurdselt kaugele lendamine on normaalne? Mis amet see selline on, kus inimesel antakse uus auto kätte, ehk siis proovisõitja:) :) :) Ok, ma tahtsin öelda, et ma kirjutan ka paljudest inimestest, kelle olemasolu te vaid aimate, ja me kirjutan kirju, mille olemasolu te vaid aimate, me teame, et meile nad määratud, kuid meie pole nende jaoks ainsad! it's time to makeing home;)

Anonüümne ütles ...

Mulle tundub, et inimesed aimavad liiga palju