teisipäev, mai 04, 2004

Figa, Carina i Bella

Täna ärkasin taas vara, sain ju kõigest tunnikese tudida:)

Tegin siis kohvi, võtsin dushi (või kuidas seda kirjutama peab - keeleteteadlased teavad), pakkisin asjad.

Jätsin kõigiga hüvasti - nojah, tegelikult kõik magasid ja ma ei saanud neid kallistada, John'i ja Rob'i nägin vaid hommikul vara akna pealt, nad olid väravast väljumas, soovisime üksteisele ilusat elu!

Ansela ärkas siiski üles, kuna ta pidi tööle minema, temaga me siis koos sealt kodunt ka lahkusime.

-arvestades hetkel mu tuju, siis nüüd ma mõtlen, et parema meelega oleks seal veel edasi elanud, kui siin istunud, sest nii ikka pole ilus, kui esimene lause, mis keegi hommikul ütleb mulle, on siukene: Jass, sa oled ikka täitsa pohhuist! No kuulge, ma üritan endast parimat, aga et keegi kohe nii alustab, eh ei, see teeb kurvaks. Ma ei ole täiuslik, aga milelgi sellisega kah ei tohi hommikut alustada. Tuleb öelda "Tere Hommikust"! Good Morning, Hi, How Are You ... nagu ameerikas tehakse, ma võiks isegi kusagil ameerikas olla parema meelega, ja teha kasvõi päev otsa füüsilist tööd, mitte et ma pean siin olema ja kelelgi nii masendavat hommikutervitust kuulma-


Anyway, mis seal ikka, läbi pisikese sikluse - valisin teistsuguse tee sinna minekuks - jõudsin taas lennujaama.

Lennujaamas seiklesin kah veidi, kuni viimaks jõudsin lennukisse. Minu pettumuseks polnud õhtulehte ja parimaid ajalehti ja see mille ma võtsin, olin ma kah juba varem lugenud. Aga seeeest sain ma ühe laia jalasirutusega koha ja väljakäik oli kah otse minu kõrval - ehk siis emergency exit:)

Sellest lennureisist on veel meenutada üks ja ütleme nii, et kogu lennureisi väldanud seik. Ma ei hakka seda siin jutustama, aga märgusõnadeks võiks olla: Jesse ise, Mari (modell); eesti mehed, väljamaa bimbomehed, piinlikkus, häbelikkus, julgus, ilus, arutelu, küsimus, naeratus:) mõned on selelst juba kuulnud kah:) :) :)

Lõpuks jõudsin koju ja siin Eestis oli kah ikka mega palav, haha, ag amina vajusin enamjaolt kohe voodisse ja tõusin alles õhtul.

Olin elurütmiga üsna sassis.

Tegin tuuri veel pedasse, et kas kõik on alles,

ja enne ööd käisin poes ja ostsin korralikud toormaterialid ja tegin isuäratava ja maitsva õthusöögi!

Kõike paremat,

Jesse,

Kommentaare ei ole: